Νέα Φωτογραφική Κουβέντα

Σήμερα στην 19η Φωτογραφική Κουβέντα, ο Παναγιώτης Βλασόπουλος, υπεύθυνος του photo-gfx.gr θα μας μιλήσει για ένα συμβάν που του συνέβη όταν προσπάθησε να αντικαταστήσει ένα προβληματικό ανταλλακτικό από την αγαπημένη του Nikon D610 και για ακόμη μία φορά "τρελάθηκε" από την απάντηση που έλαβε.

Αντικατάσταση του "eye cup" της D610

Όλοι γνωρίζετε την αγάπη μας για την Nikon, προσωπικά δεν θα άλλαζα εταιρεία και δεν είχα κανένα πρόβλημα ούτε με την παλαιά αγαπημένη μου, την Nikon D90 αλλά ούτε και με το κτήνος που ονομάζεται Nikon D800 και έχω πλέον στην κατοχή μου. Επίσης γνωρίζετε ότι το teachme.gr συνεργάζεται με την nikon σε πολλούς και διάφορους τομείς, ωστόσο όσο αναφέρουμε τα καλά, άλλο τόσο θα αναφέρουμε και τα "στραβά" με στόχο την διόρθωση τους.

DK-21 Eye Cup

DK-21 Eye Cup

Ο Πάνος λοιπόν, είχε πρόβλημα με το "eye-cup" όπως ονομάζεται το προστατευτικό πλαστικό το οποίο υπάρχει εμπρος του "viewfinder" της μηχανής και το οποίο περιβάλλεται από ένα λαστιχάκι (για να μπορούμε με άνεση να κοιτάμε μέσα από την μηχανή μας χωρίς να χτυπάμε στο πλαστικό). Αυτό το λαστιχάκι κόπηκε (άγνωστο γιατί), αλλά το πρόβλημα δεν ήταν αυτό. Προβλήματα στα αναλώσιμα όπως το DK-21 Eye Cup συμβαίνουν από την χρήση και θα συμβαίνουν όσο δουλεύουμε τη μηχανή μας.

Ωστόσο ο λόγος της σημερινής φωτογραφικής κουβέντας είναι η απάντηση που πήρε ο Παναγιώτης από το επίσημο service της Nikon...

Αντικατάσταση του Eye Cup με "Μαϊμού" Eye Cup

Ο Πάνος ως σωστός φωτογράφος προσπάθησε να αντικαταστήσει το χαλασμένο "eye cup" με ένα γνήσιο ανταλλακτικό, πήγε λοιπόν στο επίσημο service της Nikon και εκεί "τρελάθηκε"! Η απάντηση που πήρε ή μάλλον οι απαντήσεις που πήρε ήταν 2 και ήταν οι εξής: α) Δεν έχουμε το συγκεκριμένο ανταλλακτικό και β) Μπορείς να το βρεις και "ιμιτασιόν" στο ίντερνετ!

Δηλαδή αγοράζει κάποιος μία μηχανή 1500 ευρώ και τον αναγκάζει η ίδια η εταιρεία να αγοράσει "μαϊμου" ανταλλακτικό. Σαν να βάζεις σε μία πόρσε αντί για κλειδαριά μεντεσέ από καμπινέ και να στο προτείνει η ίδια η εταιρεία... Όπως καταλαβαίνετε έγινε έξαλλος ο Παναγιώτης και γι'αυτό η σημερινή φωτογραφική κουβέντα είναι γεγονός!

Σοβαρευτείτε και γρήγορα!

Δεν είναι δυνατόν σε μία εποχή στην οποία ο κάθε επαγγελματίας (αλλά και ερασιτέχνης) θέλει να έχει ένα άψογο φωτογραφικό μηχάνημα και να επενδύει σε εκείνο, να λαμβάνει τέτοιες απαντήσεις από την αγαπημένη του εταιρεία. Το να σπρώχνει μία εταιρεία (ή ένας υπάλληλος της έστω) τον πελάτη της στην αγορά "αντιγράφων" και όχι γνήσιου εξοπλισμού-ανταλλακτικών αυτομάτως μειώνει το κύρος της εταιρείας. Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν υπήρχε προσωρινά διαθέσιμο το συγκεκριμένο ανταλλακτικό θα έπρεπε να γίνει παραγγελία και όχι να μας προτείνει να πάρουμε μαϊμούδες και χιμπατζίδες!

Αγαπάμε την Nikon και το δείχνουμε διαρκώς και στο teachme.gr αλλά και φωτογραφικά στην δουλειά μας, ωστόσο θα αναφέρουμε το κάθε "στραβό" χωρίς ενδοιασμούς με στόχο να σοβαρευτεί κάθε εταιρεία γιατί αυτό που αγαπάμε πάνω απ΄όλα είστε εσείς και για εσάς γίνονται όλα!

Δείτε την Φωτογραφική Κουβέντα

Δείτε την παρακάτω Φωτογραφική Κουβέντα με θέμα την μη σωστή αντικατάσταση ανταλλακτικού.