Δαμάζοντας τα 3D αντικείμενα!

Επιστρέφω μετά από πολύ καιρό στο Maxon Cinema 4D για να δώσω την λύση σε ένα πρόβλημα που προέκυψε σε έναν φίλο του teachme.gr σχετικά με την παραμετροποίηση και περαιτέρω επεξεργασία 3D αντικειμένων στο αγαπημένο μας πρόγραμμα δημιουργίας 3D γραφικών & animation!

Το να δημιουργήσεις αντικείμενα σε ένα 3D πρόγραμμα δεν είναι καθόλου δύσκολο, το δύσκολο (σχετικά πάντα) κομμάτι είναι να καταφέρεις να τα φέρεις στα “μέτρα” σου. Σε αυτό το video θα σας δείξω πως θα μπορέσουμε να σχεδιάσουμε ένα αντικείμενο και στην συνέχεια να του δώσουμε διαφορετικές μορφές χωρίς δυσκολία και χάσιμο χρόνου.

Παραμετροποίηση Αντικειμένων στο Maxon Cinema 4D

Όπως κάθε πρόγραμμα, έτσι και στο Cinema 4d, μπορείς να ολοκληρώσεις μία ιδέα που έχεις σκεφτεί με πολλούς και διάφορους τρόπους, σημασία όμως δεν έχει να τους γνωρίζεις όλους αλλά να γνωρίζεις τον πιο σύντομο και αποδοτικό! Σε αυτό το μάθημα 3D δημιουργίας θα δούμε πως με την επεξεργασία του Spline ενός αντικειμένου θα καταφέρουμε να το παραμετροποιήσουμε σε απόλυτο βαθμό και ουσιαστικά να το κάνουμε να μας υπηρετεί χωρίς να χάνουμε χρόνο και σπατάλη νεύρων!

Για κάθε βοήθεια είμαι εδώ!

Εαν έχετε και εσείς απορίες μέσα απο τα προγράμματα που δείχνουμε στο teachme.gr ή στην Φωτογραφία, γράψτε μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας (κάντε κλικ εδώ) και θα προσπαθήσω να σας την λύσω με ένα μελλοντικό μάθημα στην αγαπημένη σας σελίδα!

Καλό μάθημα :Ρ

Κατεβάστε από εδώ τα αρχεία του μαθήματος