Παύση της συνδρομής Adobe Creative Cloud & δωρεάν χρήση για 3 μήνες!

Πολλές φορές η Adobe τα έχει “ακούσει”. Στην αρχή για τις εξωπραγματικές τιμές των προγραμμάτων της και στην συνέχεια για το “νταβατζιλίκι” της μηνιαίας συνδρομής. Τις πιο πολλές αποφάσεις που καλείται να πάρει η συγκεκριμένη εταιρεία της παίρνει με βάση το προσωπικό της συμφέρον. Κάτι που είναι ζωτικής σημασίας άλλωστε για την σωστή λειτουργία ενός “κολοσσού”. Αυτή τη φορά όμως με εξέπληξε ευχάριστα θα έλεγα (για πόσο δεν το γνωρίζω βέβαια) καθώς κυκλοφόρησε μια φήμη ότι η Adobe σου δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις δωρεάν την υπηρεσία Creative Cloud που είσαι ήδη εγγεγραμμένος για 3 μήνες! Μια κίνηση αλληλεγγύης την οποία έπρεπε να ελέγξω πριν σας ενημερώσω! Το δοκίμασα λοιπόν και εγώ, όντας συνδρομητής του πλήρους πακέτου της σουίτας εδώ και αρκετά χρόνια.

Σημαντικό στοιχείο: Πρέπει να είσαι ήδη συνδρομητής Creative Cloud

Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο το οποίο πρέπει να αναφέρω γιατί ήδη δημιουργήθηκε σύγχυση χθες στο facebook, είναι ότι για να μπορέσεις να εκμεταλλευτείς αυτή την κίνηση “αλληλεγγύης” θα πρέπει να είσαι ήδη ενεργός συνδρομητής της υπηρεσίας. Η Adobe δεν έχει σκοπό να κάνει “δώρο” σε κάποιον που δεν είχε μέχρι σήμερα τα προγράμματα της ή ακόμη χειρότερα να κάνει δώρο τη σουίτας της για 3 μήνες για κάποιον πειρατή προγραμμάτων. Αν δεν έχετε ενεργή συνδρομή (οποιαδήποτε μορφής) στο Adobe Creative Cloud μην επίχειρήσετε καν την παρακάτω διαδικασία.

Κίνηση πρώτη: Συνδέεσαι στο site της Adobe

Επειδή στην συνέχεια θα επικοινωνήσεις με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας, είναι σημαντικό να συνδεθείς ήδη στον λογαριασμό που έχεις στην σελίδα της Adobe. Οπότε μεταφέρεσαι στην σελίδα της εταιρείας (κάνε κλικ εδώ) και συνδέεσαι με τα στοιχεία που ήδη έχεις ως μέλος. Σημαντικό βήμα καθώς οι περισσότεροι εκπρόσωποι θα δουν τον λογαριασμό σας άμεσα χωρίς να σας ζητήσουν να τους στείλετε επιπλέον στοιχεία (email κλπ).

Η σελίδα της Adobe μετά από την σύνδεση στον λογαριασμό.

Βήμα δεύτερο: Επιλέγεις την επικοινωνία με Chat

Αφού συνδεθείς, επιλέγεις το εικόνίδιο κάτω δεξιά στην σελίδα για να ανοίξει τα παράθυρο του Chat. Αν δεν μπορείς να δεις το εικονίδιο του chat, μην πανικοβάλεσαι, έχω την εντύπωση πως στην ελληνική έκδοση της σελίδας (ελληνική έκδοση αλλά στα αγγλικά) δεν εμφανίζεται το εικονίδιο του chat. Χθες το έκανα μέσω της αυστριακής σελίδας εγώ και υπήρχε εικονίδιο. Στην ελληνική έκδοση της σελίδα όταν έκανα την διαδικασία δεύτερη φορά στον λογαριασμό του Πάνου δεν εμφανίστηκε εικονίδιο.

Αν δεν βρεις το εικονίδιο στο κάτω δεξί μέρος της σελίδας, π΄ηγαινε στο μενού “Support/Contact us” και θα ανοίξει το παράθυρο.

Βήμα τρίτο: Μιλάς με τον εκπρόσωπο και λαμβάνεις την προσφορά αλληλεγγύης

Με το που ανοίξει το παράθυρο της συνομιλίας, το αυτοματοποιημένο σύστημα θα σε ρωτήσει μερικά πράγματα, μην το αφήσεις να σε κάνει ότι θέλει! Φυσικά όπως κάθε εταιρεία δεν θέλει να χάσει τα σίγουρα της λεφτά για 3 μήνες και αυτό είναι φυσιολογικό. Γι’αυτό τον λόγο ο υπολογιστής που θα καλεστείς να μιλήσεις στην αρχή, έχει στόχο να σου βρει μια ενδεχομένως άλλη λύση (π.χ. να ακυρώσεις τον λογαριασμό σου χωρις να πάρεις το δώρο των 3 μηνών).

Να του γράψεις ευθέως πως θέλεις να μιλήσεις με κάποιον άνθρωπο ή πως δεν σε κάλυψε η αυτοματοποιημένη του απάντηση. Αυτό μαθηματικώς θα σε οδηγήσει σε κάποιον άνθρωπο-εκπρόσωπο. Η διαδικασία μετάβασης συνήθως παίρνει 10 λεπτά, μετά τα 15 αν δεν έχει εμφανιστεί κανείς, στείλε μήνυμα τύπου “που είστε ρε παιδιά; (αλλά στα αγγλικά)” και ξαφνικά θα πεταχτεί κάποιος. Το έκανα 2 φορές και έγινε έτσι!

Όταν μιλήσεις με τον κανονικό εκπρόσωπο, όχι το ρομπότ, θα του γράψεις ότι λόγω της επιδημίας του COVID-19 το κατάστημα σου έχει κλείσει, έχεις οικονομικά προβλήματα κλπ (μπορείς να γίνεις όσο “Ξανθόπουλος” θέλεις) και θέλεις να εκμεταλλευτείς την προσφορά της δωρεάν χρήσης της σουίτας για 3 μήνες.

Βήμα τέταρτο: Απολαμβάνεις την σουίτα για 3 μήνες δωρεάν!

Ο εκπρόσωπος δεν θα σου φέρει αντιρρήσεις, βασικά μόλις του γράψεις τα παραπάνω θα σου πεις εντός 1-2 λεπτών ότι θα προχωρήσει την διαδικασία πρόσθεσης 3 μηνών δωρεάν χρήσης της Adobe Creative Cloud Suite αναλόγως του πλάνου που πληρώνεις ήδη κάθε μήνα. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα κάνεις μια αποσύνδεση/σύνδεση στον λογαριασμό σου και στα στοιχεία του λογαριασμού θα αναγράφεται ότι η επόμενη πληρωμή θα γίνει σε 3 μήνες! Αν αυτό καθυστερήσει να εμφανιστεί, μην ανησυχείς, αν έχεις πάρει την έγκριση του εκπροσώπου, θα ολοκληρθωθεί κανονικά.

Το μήνυμα επιβεβαίωσης που έλαβα από τον εκπρόσωπο που μου έδωσε τους 3 δωρεάν μήνες χρήσης

Αληθινή προσφορά αλληλεγγύης από την Adobe

Δεν ξέρω τι λέτε για την Adobe, μπορεί να έχει στραβά όπως κάθε εταιρεία άλλωστε, αυτό που ξέρω είναι ότι μου έδωσε την ευκαιρία να γλιτώσω 3 μήνες πληρωμής του πλήρους πακέτου της σουίτας! Μπορεί για εσένα να είναι το ίδιο ποσό κέρδους, μπορεί να είναι απλώς το Photography Plan και να γλιτώσεις 30 και κάτι ευρώ. Είναι όμως κέρδος για όλους! Περιμένω να δω τι θα κάνει και η Microsoft και αν θα συνεχίζει να σφυρά αδιάφορα για την συνδρομή του Office 365.

Δοκιμάστε το άμεσα, μπορεί αύριο να μην ισχύει

Το παραπάνω κόλπο εξοικονόμησης πολύτιμων χρηματικών πόρων που σας έγραψα δεν ξέρω αν μπορεί να υποστηριχθεί από την Adobe για πάντα. Ξέρω όμως ότι και σήμερα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εσάς. Το έκανα για λογαριασμό του Πάνου πριν μερικές ώρες και έγινε έτσι ακριβώς η όλη διαδικασία. Σας προτείνω άμεσα να το δοκιμάσετε και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να τα καταφέρετε. Έστω και μια μικρή ελάφρυνση των πάγιων εξόδων είναι σημαντική αυτή την εποχή!

Αν σου άρεσε το άρθρο, κάνε ένα share να το διαβάσουν και οι φίλοι σου!

Επενδύστε σε γνώση!

Κάθε εποχή έχει και τις δυσκολίες της, μαζί έχουμε περάσει πολλά, οικονομική κρίση, ανεργία, μετανάστευση, capital controls, μαζί θα περάσουμε την πανδημία του κορωνοϊού και πιστέψτε με, θα τα καταφέρουμε όχι απλώς να επιζήσουμε, αλλά να βγούμε ακόμη καλύτεροι! Γι’αυτόν τον λόγο έχει φτιαχτεί η σελίδα!

Καλό μάθημα! :Ρ